[LUGOS] Evolution in naši znaki

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Apr 11 12:22:11 CEST 2003

nazadnje ko sem imel tak problem sem šel v nastavitve
pod font settings in vse fonte nastavil na iso10646-1

sicer se ti potem v tistem menuju pokažejo kvadratki, ampak povsod
drugod v evoluciji pa delajo.. gre le za problem fontov, če to ne dela
se poskušaj še malo igrat v tej smeri...

tvoje sporočilo vidim lepo s šumniki...

je pa res, da sem še vedno na 1.2.2, ampak isti problem je bil pri
prehodu 1.0->1.2

čao
andraž

V pet, 11.04.2003 ob 12:14, je Miha Tomsic poslal(a):