[LUGOS] Evolution in naši znaki

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Apr 11 13:12:39 CEST 2003

> Ja, super. Tole je pomagalo. Pomagalo je tudi, če sem font nastavil na latin2.

> Zdaj sem tudi ostale encodinge nastavil na UTF-8. In upam, da zdaj tole
> pravilno berete. (pravopisne napake odmislite :)

aha

> Aha. Ravnokar sem opazil, da line-wraping ne dela. In tudi tega ne
> najdem, kje se izklopi signture. Pod mail composer->signature imam vse
> prazno pa kljub temu vsakič znova prilepi 'autogenerated' in ga moram ročno
> poriniti na 'none'.

greš na account in pod identity nastaviš default signature na "brez"...

kar se pa line  lomljena tiče, stvar ne dela recimo če stisneš reply in
popravljaš citirane vrstice
stvar je namerna, da ti ne lomi citatov...
vsaj jaz imam tak občutek

če recimo ustvariš novo pošto pol bi moral delat lomljenje...

> Vsak nasvet je jako dobrodošel, ker se v novem evotu še ne znajdem.

hehe
evo rox

čao
andraž