[LUGOS] ATA RAID

Žiga Böhm ziga.boehm at vseved.net
Tue Apr 1 21:33:44 CEST 2003

prepricljiv argument - hvala!

mora torej sestavljalec/upravljalec sistema izbirat med vecjo fleksibilnostjo
na eni strani (v smislu dodeljevanja razlicnih kosov datotecnega sistema
razlicnim tipom raid polj, pac glede na nj. namen - kar je mogoce v mejah
sprejemljivega realizirat le s sw raidom) in moznostjo, da se vse skupej
enostavno butne na en tip polja in zaupa v zadostno kompenzacijo z manjso
potrebo po "grobem" pumpanju podatkov skozi vodilo, na drugi strani?

heh, enostavnejsa je prav gotovo zadnja, je pa enako gotovo "intelektualno"
tut precej manj izpopolnjujoca... ;-)

jure (oz. g. pecar, ce ostaneva bl uradna) - kaksne osebne izkusnje s tem?
razmerje med dobro implementiranim sw in hw raidom, delez prispevka scsi/ide
pri tem?

praksa je tista, ki mene zaenkrat se vedno najbolj preprica in s svojo (upam,
ne prehudo) provokativnostjo upam na kaksno izpoved ravno slednje! ce nekdo
sicer res vozi mercedesa, z npr. blastr-mastr motorjem in supr-dupr
megavzmetenjem, se vedno zgolj "teoretizira" o primerjavi z voznjo v ficku -
vsaj dokler se vanj ne vsede in ga v resnici tudi ne vozi... >:-)

lp, z.b.