[LUGOS] ATA RAID

Aleksander Bastl Aleksander.Bastl at bass.si
Tue Apr 1 13:43:03 CEST 2003

®iga Böhm wrote:

> hm, kok je dejansko smiselno met raid polja resena prek hw? ce ti crkne
> kontroler mas lahko naceloma kr precejsnje tezave, ce ga ne mors zamenjat z
> povsem enakim modelom. poleg tega se, ce stvari prav razumem, ne more v polja
> povezvat posamezne particije diskov, ampak samo celotne diske? kombinacija
> vecih razl. polj z istimi diski najbrz odpade se tolk prej...
>
> sw resitev se mi zdi - se posebej, ker bojda ne zahteva tolk cpu/mem resourcev
> - velik bl smiselna, tako glede fleksibilnosti, financne zahtevnosti, kot tut
> [...]

HW je veliko hitrejsi. Ne zaseda CPUja, ker ima svojega na kontrolerju (ADAPTEC
2400A ), 4xATA100 kanali (bere paralelno) , -check bloki ==== 300M efetiva za
userja, kar je primerljivo z najboljsimi SCSI RAID resitvami 320M........

Lep pozdrav,
Aleksander

--
Aleksander Bastl, manager    WWW: http://www.bass.si
BASS d.o.o.               E-mail: Aleksander.Bastl at bass.si
Ul. XIV. divizije 14         Tel: +386-34-900-900
SI-3000 Celje                Fax: +386-3-425-77-66
Slovenia-Europe