[LUGOS] ATA RAID

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Tue Apr 1 14:06:54 CEST 2003

Ja.

Imam na eni skatli SCSI in tudi ADAPTEC 2400A.
4 kose 80 Gb diskov, RAID 5, se pravi cca 230 Gb diska. Zascitenega.
Malce sem se namucil, da je 2400A pristal na /dev/sdc.
Za malo se mu je zdelo, da ni /dev/sda.
append="scsihosts=aic7xxx" v lilo.conf me je resilo.

CD zraven adapteca je bootable rdeca kapica.

performanse, vse s hdparm -Tt
/dev/sdc:
  Timing buffer-cache reads:   128 MB in  0.93 seconds =137.63 MB/sec
  Timing buffered disk reads:  64 MB in  2.96 seconds = 21.62 MB/sec
#hdparm -Tt /dev/sda

/dev/sda:
  Timing buffer-cache reads:   128 MB in  1.01 seconds =126.73 MB/sec
  Timing buffered disk reads:  64 MB in  2.38 seconds = 26.89 MB/sec

masina je dvojni Pentium 2, 600 MHz. SCSI diski:

scsi2 : Adaptec AIC7XXX EISA/VLB/PCI SCSI HBA DRIVER, Rev 6.2.8
         <Adaptec aic7896/97 Ultra2 SCSI adapter>
         aic7896/97: Ultra2 Wide Channel B, SCSI Id=7, 32/253 SCBs

   Vendor: IBM       Model: DMVS36V           Rev: 0250
   Type:   Direct-Access                      ANSI SCSI revision: 03

Zakljucek:
Za karkoli resnejsega je price/performance najboljsa resitev
2400A ali kaj podobnega + poceni IDE diski. Raid 5 za kolicino + zascito.

Na malce mlajsi masini mi SCSI disk pravi:
/dev/sda:
  Timing buffer-cache reads:   128 MB in  0.61 seconds =209.84 MB/sec
  Timing buffered disk reads:  64 MB in  1.25 seconds = 51.20 MB/sec
kar stane malce vec...

Lahko prosim za kake podobne stevilke na resnejsih masinah?

LP

Iztok