[LUGOS] ATA RAID

Žiga Böhm ziga.boehm na vseved.net
Tor Apr 1 09:45:16 CEST 2003

hm, kok je dejansko smiselno met raid polja resena prek hw? ce ti crkne
kontroler mas lahko naceloma kr precejsnje tezave, ce ga ne mors zamenjat z
povsem enakim modelom. poleg tega se, ce stvari prav razumem, ne more v polja
povezvat posamezne particije diskov, ampak samo celotne diske? kombinacija
vecih razl. polj z istimi diski najbrz odpade se tolk prej...

sw resitev se mi zdi - se posebej, ker bojda ne zahteva tolk cpu/mem resourcev
- velik bl smiselna, tako glede fleksibilnosti, financne zahtevnosti, kot tut
varnosti podatkov? evms (pod linuxom) pa je tle verjetn dalec najbolsi
zaveznik.

da ne bo pomote - izrazam zgolj svoje pomisleke in s tem skusam sprovocirat
tiste z ustreznimi izskusnjami, da povedo se svoje mnenje "iz prve roke"...
;-)

lp, z.b.

Dne torek 1. aprila 2003 09:09 je Simon Golicnik napisal(a):
| .

| Mislim, da je zastopnik Ourspace, ali pa poklici v Xenyo, tam ti bodo vec
| povedali.
|
| LP SImon

Dodatne informacije o seznamu lugos-list