[LUGOS] Patchanje debian paketov (.deb)

Darko Koruga darko.koruga at hermes.si
Fri Sep 13 09:25:18 CEST 2002

On Fri, 13 Sep 2002 08:20:06 +0100 (GMT-1) Damir Dezeljin wrote:

> Zanima me ce ima kdo v glavi kako lahko popatchas in zbildas
> popatchan .deb paket. Prvo kar bi rad naredil, je da bi zbildal
> MySQL server z SSL podporo (v Woody-u je nima). To, da poberes dol
> source, ga odkompresiras, dodas patch in pol iz .spec datoteke
> zbuildas .deb, to nekako znam. Kako pa povem, da pri buildanju naj
> uporabi kaksno drugacno opcijo (recimo --witch-ssl)?
>
> Je kaksna lazja varjanta (mogoce ce obstaja kaksen patch .deb arhiv
> in pol z dpkg vse neki avtomatsko naredi) ... kaj pa kako drugace?
> Kako pa pol porihtam verzije? Namrec nebi rad, da se pol moj
> [...]
Enostavno: apt-get source mysql ti potegne dol MySQL source in ga
odpakira v mysql-verzija. Potem pogledas v debian/rules kaj pocne,
morda zraven vlece originalni tar.gz in ga odpakira ko pozenes build.
Ustrezno popravis, lahko je dovolj samo applyjanje patcha za SSL.
Potem pa standard: debuild -b -uc -us. Verzijo vzame iz
debian/changelog. Lahko pa seveda paket preimenujes, v debian/control.

D.