[LUGOS] Patchanje debian paketov (.deb)

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Fri Sep 13 09:28:58 CEST 2002

* On 13-09-02 at 09:20 Damir Dezeljin (programing at nib.si) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> Ciao.
>
> Zanima me ce ima kdo v glavi kako lahko popatchas in zbildas popatchan
> .deb paket. Prvo kar bi rad naredil, je da bi zbildal MySQL server z SSL
> podporo (v Woody-u je nima). To, da poberes dol source, ga odkompresiras,
> dodas patch in pol iz .spec datoteke zbuildas .deb, to nekako znam. Kako
> pa povem, da pri buildanju naj uporabi kaksno drugacno opcijo (recimo
> --witch-ssl)?

apt-get source mysql-server
potem gres v dir ki ti ga neredi in poeditiras datoteko debian/rules
tam najdes vrstico ki klice ./configure ter dodas tvoje switche.

> Je kaksna lazja varjanta (mogoce ce obstaja kaksen patch .deb arhiv in pol
> z dpkg vse neki avtomatsko naredi) ... kaj pa kako drugace?
> Kako pa pol porihtam verzije? Namrec nebi rad, da se pol moj software pri:
> apt-get upgrade
>
> kar povozi z recimo ne-ssl.

To se zgodi ce ne popravis verzije (se pravi ti moras svojemu softveru
dati v debian/changelog visjo cifro verzije kot je default).

Ali das paket "na cakanje"/"on hold" kako tocno se to naredi se ne
spomnim mislim pa da nekaj podobnega temu:
echo "hold imepaketa" |dpkg --set-selections

[...]
+----and here the quote ends----+

Regards/Lep pozdrav

Boštjan Müller