Patchanje debian paketov (.deb)

Damir Dezeljin programing at nib.si
Fri Sep 13 09:20:06 CEST 2002

Ciao.

Zanima me ce ima kdo v glavi kako lahko popatchas in zbildas popatchan
.deb paket. Prvo kar bi rad naredil, je da bi zbildal MySQL server z SSL
podporo (v Woody-u je nima). To, da poberes dol source, ga odkompresiras,
dodas patch in pol iz .spec datoteke zbuildas .deb, to nekako znam. Kako
pa povem, da pri buildanju naj uporabi kaksno drugacno opcijo (recimo
--witch-ssl)?

Je kaksna lazja varjanta (mogoce ce obstaja kaksen patch .deb arhiv in pol
z dpkg vse neki avtomatsko naredi) ... kaj pa kako drugace?
Kako pa pol porihtam verzije? Namrec nebi rad, da se pol moj software pri:
apt-get upgrade

kar povozi z recimo ne-ssl.

Lp,
Dezo