apache-ssl tezavica - prosim pomoc

Damir Dezeljin programing at nib.si
Tue Sep 3 14:26:51 CEST 2002

Hi.

Na enem racunalniku imam instaliran Debian Woody. Gor lavfam Apache
serverja, ki prideta zraven (apache, apache-ssl - 1.3.*).

Tezave imam z apache-ssl serverjem. Uporabljam ga za vec virtual hostov. V
osnovni konfiguraciji imam nastavljen ssl .pem certifikat (apache.pem).
Za dolocen virtual host (moja.domena.si), bi rad uporabljal drug
certifikat.
Zgeneriral sem ga z:
openssl req -config /etc/ssl/openssl.cnf -new -keyout domena.pem -out
domena.pem -days 365 -nodes

V <VirtualHost moja.domena.si></VirtualHost> sem dodal:
SSLCertificateFile domena.pem

Ne vem zakaj na https://moja.domena.si/ se mi 'javi' certifikat, ki je
definiran za glavni server (torej prvic ko se pojavi SSLCertificateFile in
sicer: SSLCertificateFile apache.pem).

Zakaj certifikat ne dela? Kaksen hint? Pot je prav nastavljena (v logih
celo pise, da se certifikat nalozi).

Kaj sem prav naredil certifikat z openssl ali sem tam kaj falil?

Hvala in lp,
Dezo