[LUGOS] apache-ssl tezavica - prosim pomoc

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Tue Sep 3 14:33:41 CEST 2002

Howdy!

Damir Dezeljin wrote:

>Tezave imam z apache-ssl serverjem. Uporabljam ga za vec virtual hostov. V
>osnovni konfiguraciji imam nastavljen ssl .pem certifikat (apache.pem).
>Za dolocen virtual host (moja.domena.si), bi rad uporabljal drug
>certifikat.

SSL in virtual hosting je _no go_ (da se razumemo, non-ssl server lahko
servira vec virtualnih domen). Razlog pa je naslednji:

ko se client connecta na server, le-ta ne ve, na kateri virtualni host
se client zeli povezati. Zato vzame en default (edini) certifikat. Potem
lahko s clientom izmenjata pozdrave, v katerih mu client pove, kateri
virtualni server bi rad naslovil. In takrat je za SSL renegotiations
prepozno.

--
Peace!
  Mkx