[LUGOS] RAID tezava

Nejc Skoberne nejc.skoberne at guest.arnes.si
Tue Sep 3 19:06:01 CEST 2002

Zdravo.

>  Sam sem prisel do priblizno iste faze kot ti, nato pa
> sem nekaj caral z ramdiski, moduli & brez njih, etc...
> - trenutno pa masina stoji v kotu in caka boljse case.
> :P
> Morda ti lahko pomagajo navodila na
> http://tnt.aufbix.org/linux/raid/

Stvar sem nekako resil, ceprav sta sedaj oba diska na primary
kontrolerju. Ravnal sem se po Software-RAID-HOWTOju in poskusil se
"Method 2", to je z enim diskom v raidtabu oznacenim "failed-disk".
Ceprav se mi je se vedno nekam cudno stvar zinstalirala in se lilo
ni hotel pognat (map file must be on RAID boot disk), sem bootal iz
Slack CDja in mountal eno od particij in od tam poskusil pognat LILO,
nato pa rebootal in stvar je magicno in cudezno zacela delovati. Mi ni
pa cisto jasno kako in zakaj...

--
Nejc Skoberne
Grajska ulica 5