[LUGOS] SM 56

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Mon Sep 2 14:35:09 CEST 2002

y0W!

Jaz imam take izkusnje, da ce vsaj INSTALL pa README preberes, zadeve
avtomagicno delujejo. V navodilih zraven driverja 100% pise kaksen device
je treba ustvariti z mknod, da bo zadeva delala. Ce ga setup ne naredi
sam, ga bos moral kar na roke.

PS: Eni raje in hitrej preberejo navodila, drugi pa natancneje ciljajo v
kos za smeti, ki je na drugi strani sobe. Odloci se.

lp,B