[LUGOS] SM 56

Gregor Ibic gregor.ibic at intelicom.si
Mon Sep 2 14:26:01 CEST 2002

poskusi /dev/ttyS2 ali /dev/ttyS3

Intelicom d.o.o.
Security software company
http://www.intelicom.si
email: info at intelicom.si
tel.: ++386 5 6309 158
fax.: ++386 5 6279 355

-----Original Message-----
From: zlatnarp at volja.net [mailto:zlatnarp at volja.net]
Sent: Monday, September 02, 2002 2:21 PM
To: lugos-list at lugos.si
Subject: [LUGOS] SM 56

Zivjo!  Imam nasljedni problem z modemom SM56 in sicer sem si priskrbel
driverje za Linux, nato lepo odpakiram poenem sm56setup in vse lepo
naredi.Potem pa ko pozenem minicom da bi testiral setup pa mi napise:
minicom:WARNING:configuration file not found, using defaults minicom:cannot
open /dev/modem:No such device  ??  Ne vem zakaj mi setup ne naredi
/dev/modem al pa /dev/sm56?  Ce ima kdo izkusnje s tem modemom naj mi prosim
pomaga, ker drugac ga bom sam stran vrgu.  LP, Peter