[LUGOS] SM 56

Igor Kolar Igor.Kolar at s-gms.ms.edus.si
Tue Sep 3 19:43:03 CEST 2002

Hi.

On Mon, 2 Sep 2002, Blaz Podrzaj wrote:
> Jaz imam take izkusnje, da ce vsaj INSTALL pa README preberes, zadeve
> avtomagicno delujejo. V navodilih zraven driverja 100% pise kaksen device
> je treba ustvariti z mknod, da bo zadeva delala. Ce ga setup ne naredi
> sam, ga bos moral kar na roke.

Motorola SM56 je softwerski modem (a.k.a. winmodem), katerega je Motorola
za nameček še nehala proizvajati in podpirati. Za obstoječe usere so dali
.rpm, torej precompiled, brez jasnih navodil. Vsaj tako sem jaz videl, ko
sem lani pozno jeseni delal na tem.

Če poznaš proceduro, kako uspešno usposobiti ta "modem", potem te prosimo,
da jo napišeš karseda detajlno. Zadostoval bi tudi link do ustreznega
README ali INSTALL fajla.

Itaq fala.
-i