[LUGOS] Problemi z bootanjem

Igor Kolar Igor.Kolar at s-gms.ms.edus.si
Mon Oct 7 14:52:18 CEST 2002

Hi.

On Mon, 7 Oct 2002 beernarrd at email.si wrote:
> Na dokaj starem računalniku, pentium 133 in 48MB rama sem si omislil
> redhat7.3 Zadeva se je izkazala precej nestabilna, vsake toliko časa
> mi programi v kdeju zmrznejo. Zadnjič je bilo npr. konec vsakega
> življenja ko sem pognal kppp.

Glej, ti na tvojo masino prevec nalagas. Pentium 133 z 48MB RAMA ne more
gladko gnati KDE 3.x, ext3 journal in se kaj. Znizaj standarde in
uporabljaj masino za nekaj, kar zmore. Za kaksen router, denimo, bi bila
tudi fina, za silo bi celo lahko bila webserver.

Zato rabis iz jedra vreci vse nepotrebne zadeve. Nato uporabiti
preprostejsi window manager, npr fmwm, pa niti pod razno kDE. Se raje
delaj samo pod konzolo. Potem ti bo sele masin uporaben.

> alt bckspce ne reši zadeve. Včasih je kot da tega sploh ne bi
> pritisnil, včasih pa se mi [.. yes yes]

Tvoj sistem v ozadju najbrz pocne veliko stvari, tako da tipkovnica kljub
nizkemu IRQ-ju takoj ne pride na vrsto. POglej z "free", kolik RAM-a je
fraj, in koliko je v rabi disk swapa. Če je slednjega dosti, bo veliko
posegov na disk (ki je počasnejsi) in zato bo celoten sistem manj
uporaben.

V glavnem, bodi realen.
-i