[LUGOS] Problemi z bootanjem

Simon Golicnik simon.golicnik at siol.net
Mon Oct 7 19:26:27 CEST 2002

On Monday 07 October 2002 17:23, beernarrd at email.si wrote:
> Če povem po pravici, sem ravno hotel instalirat icewm, pa sem si ogledoval
> dokumentacijo v lynxu, ko se je mlinčku zavrtelo in sem ga lahko samo
> ugasnil po 10 minutah upanja.
> Ampak za tole stran pa nisem vedel in je res vredna upoštevanja.
> Tako požrešno nastavitev sem si pač omislil, ker je po defaultu takšna.
> Sicer sem zmetal ven vse, za kar sem vedel, da ne bom potreboval, ampak
> očitno je ostalo še cel kup zadev za katere pojma nimam kaj delajo.
>
> Sedaj pa bistveno vprašanje: Kako naj usposobim računalo, da se mi bo
> [...]
Morebiti ti bo to pomagalo:
Pozeni racunalnik iz instalacijskega cd-ja, vpisi linux rescue (pazi da ne bos
se enkrat instaliral), pojdi cez vse dialoge, verjetno ti bo zajamral, ker ne
bo mogel mountati tvoje root particije, takrat pa  z Alt + funkcijske tipke
preklapljaj konzole, tako, da pridez do ukazne vrstice in vpisi e2fsck
/dev/hdx (/dev/hdx zamenjaj z napravo, kjer imas instaliran sistem)  in
odgovarjaj z Y na vprasanja.
Upam da bo slo :(
LP SImon