[LUGOS] Problemi z bootanjem

Jure Pecar pegasus na telemach.net
Pon Okt 7 23:19:35 CEST 2002

On Mon, 07 Oct 2002 10:09:11 +0200 (CEST)
beernarrd na email.si wrote:

> Zadnje vrstice so:
> Mounting root filesystem
> kjournald starting. Commit interval 5 seconds
> ext3-fs mounted filesystem with ordered data mode
> freeing unused kernel memory: 272 freed
> attempt to access beyond end of device
> 03:42 rw=0. want=97645828, limit=2144677

Hm, ze tole je zadosten razlog za posteno cohanje po glavi. Moje izkusnje s
starim hardverom (ga imam doma nekaj 10kg) so take, da redko dela brez
tezav. Se s doticno masino osebno poznas? Je pred avanturo z redhatom delala
OK? Osebno bi zacel z enim diagnosticnim memtestom, potem pa v primeru, da
na disku ni kakih pomembnih podatkov, naredu iz rescue moda en konkreten
badblocks check (badblocks -w) ... Ce bi se vedno vse izgledalo uredu, bi se
previdno ponovno lotil instalacije sistema, minimalisticne, po njej pa bi
takoj naredil upgrade vseh stvari, ki so se od izzida 7.3 nabrale
(www.redhat.com/errata). Ce bi od masine hotel meti Xe in nek gui, bi se
odlocal med IceWMjem, WindowMakerjem, XFCEjem ali dobrim starim fvwmjem (pa
mogoce se kakim 'lahkim'). KDE kar pozabi. z manj kot 256mb rama je uporaben
le z veliko potrpezljivosti. Seveda bi ob uporabi se budno spremljal vse
loge, ce bi se spet dogajalo kaj cudnega ...
Aja, se pred vsem tem bi se pa poblize spoznal z ide krmilnikom v masini in
njegovim psihofizicnim stanjem :) Ter njegovim sodelovanjem z linux
kernelom.

Torej, moznosti za vzrok tezav je kar nekaj ... detektivsko zabavo ob
odkrivanju krivca pa prepuscam tebi :)

--

Jure Pecar