[LUGOS] Re: Re: windows particija v RH 8.0

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Sun Oct 20 10:41:33 CEST 2002

--- Fredi_Naj¾ar <fredi.najzar at siol.net> wrote:

> "malenkost".
> >
> Ja. Je ¹e ena re¹itev, ki pa ni tako enostavna :-).
>
> Instalira¹ vmware in in v njem po¾ene¹ Win2000 z direktim dostopom do
> diska, ki ga potem preko mre¾e ponudi¹ Linuxu.
>
> Pa saj kompajliranje kernela ni tak¹en bavbav. To nui niè te¾je kot
> instalirat en MSOffice (ali pa ¹e le¾je hehe). Slej ko prej mimo tega ne
> more¹.
>
> Je pa res, da ima SuSe vse te stvari ¾e pripravljene in zaradi takih
> malenkosti res ne rabi¹ kompajlirati kernela. Iz¹el je Suse 8.1. Vredno
> je poizkusiti.

> [...]

Okej, bom skompajlal jedro. Vse je enkrat prvic. Bomo videli kako se bo obneslo:-)

Sicer pa se mi zdi, da se bom vrnil nazaj k suseju. 7.2 in 8.0 sta me kar navdusili, redhat mi pa
gre na zivce tudi zaradi vsiljevanja gnomeja in zanemarjanja kdeja. Ravno obratno kot suse :-) Je
pa res, da je RedHat bomba kar se tice "izrisovanja" pisav.

lp,
matjaz

=====