[LUGOS] Re: Re: windows particija v RH 8.0

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Sat Oct 19 21:58:51 CEST 2002

Matjaz Horvat wrote:

> samodejno uredil in kar tezko verjamem, da pri RH-tu moras kompajlat jedro za tako "malenkost".
> Ali pa se motim... Zanimajo me torej kaksne druge resitve, s to nisem zadovoljen :-)

Ja. Je še ena rešitev, ki pa ni tako enostavna :-).

Instaliraš vmware in in v njem poženeš Win2000 z direktim dostopom do
diska, ki ga potem preko mreže ponudiš Linuxu.

Pa saj kompajliranje kernela ni takšen bavbav. To nui nič težje kot
instalirat en MSOffice (ali pa še ležje hehe). Slej ko prej mimo tega ne
moreš.

Je pa res, da ima SuSe vse te stvari že pripravljene in zaradi takih
malenkosti res ne rabiš kompajlirati kernela. Izšel je Suse 8.1. Vredno
je poizkusiti.

Lep večer. Fredi.
--
  Fredi Najžar <fredi.najzar at siol.net>