Postfix, pop, imap in varnost

Jani jani at jani.streznik.org
Sat Oct 19 09:59:44 CEST 2002

Zdravo vsem skupaj!

Kot ste mi že nekajkrat pomagali, vsa tudi tokrat prosim za nasvete:

- Končno sem v firmi prepričal šefe, da zamenjamo Win okolje za Linux
okolje na nivoju strežnika.

Zadeva je naslednja:

hw okolje: PIII 650 Mhz, 10GB HD, 256 MB Ram
sw okolje: RH 8.0

Uporabili bomo zadevo samo za MAIL strežnik (Postfix), na njega
instaliram še imap, oz. POP3 strežnik za odjemalce in konec.

Vprašanja:
Strežnik bo postavljen direktno na internetu, ip naslov bo 194.xxxxxxx
delovne postaje so samo Win xxx, katere za odjemalca uporabljajo samo
Outlook Express, samo POP3.

Kako postaviti na RH80 zaščito, da bi vsi odjemalci lahko pošiljali
pošto kamorkoli (relay).
Kako zaščititi mail strežnik pred relayom, saj po defaultu že ima zaščito.
Uporabljali bomo lahko samo POP3, torej Imap odpade.

Kakšen nasvet bi imeli, kaj naj pogledam, preberem.

Skratka upam, da razumete kaj bi rad ??

Hvala lepa in lp