[LUGOS] Prevajanje kernela

Igor Kolar Igor.Kolar at s-gms.ms.edus.si
Tue Nov 26 12:40:32 CET 2002

Hi.

On Tue, 26 Nov 2002, Ales Smrdel wrote:
> privzete nastavitve trenutnega kernela, ki bi jim se nekaj stvari dodal.
> Zanima me, ali mogoce obstaja nacin, da bi dobil trenutne nastavitve
> kernela, ki bi jih potem uporabil pri make xconfig.

"Tovarniske" nastavitve dobis z make mrproper.

Nastavitve od trenutnega kernela pa lahko dobis le, ce si ohranil
konfiguracijo po prejsnjem buildanju. Stisni make xconfig, pa dasj "Save
configuration to file". Če pa nisi ohranil konfiguracije, pa n moraš znova
konfigurirati kernel.

No, če je to tvoje prvo kompajlanje, bodo tovarniške, tj. distributorjeve
nastavitve, ki jih da make mrproper, kar ok.
-i