[LUGOS] Prevajanje kernela

Ales Smrdel aless at nikita.fri.uni-lj.si
Tue Nov 26 13:10:44 CET 2002

> Hi.

> "Tovarniske" nastavitve dobis z make mrproper.
>
> Nastavitve od trenutnega kernela pa lahko dobis le, ce si ohranil
> konfiguracijo po prejsnjem buildanju. Stisni make xconfig, pa dasj "Save
> configuration to file". Èe pa nisi ohranil konfiguracije, pa n mora¹ znova
> konfigurirati kernel.
>
> No, èe je to tvoje prvo kompajlanje, bodo tovarni¹ke, tj. distributorjeve
> nastavitve, ki jih da make mrproper, kar ok.
> -i

Howdy!

Hja, recimo, da je to sicer prvo kompajlanje default kernela, vendar bi bilo
dobro izvedeti default ``tovarniske'' nastavitve. Kar pa se tice
mrproper, sem ga ze probal, pa mogoce sicer vrne ``tovarniske'' nastavitve,
samo ne od recimo default kernela, ki ga uporabljam. Npr: uporabljam
ext3 (mora biti podprt v kernelu vsaj kot modul: m ), pri mrproper pa je
podpora za ext3 postavljena na n (ni podpore), podobno je z zvokom, mrezno,
ipd.

lp aless