[LUGOS] Prevajanje kernela

Ales Bardorfer alesb at robo.fe.uni-lj.si
Tue Nov 26 12:17:44 CET 2002

On Tue, 26 Nov 2002, Ales Smrdel wrote:
Zivjo Ales!

> Rad bi na novo prevedel kernel z dodano neko podporo. Uporabil bi rad
> privzete nastavitve trenutnega kernela, ki bi jim se nekaj stvari dodal.
> Zanima me, ali mogoce obstaja nacin, da bi dobil trenutne nastavitve
> kernela, ki bi jih potem uporabil pri make xconfig.

Odvisno od distribucije.
Npr. debian-ov kernel???.deb vsebuje tudi /boot/config-???, RedHat & Co.
pa imajo, ce ne drugje, default config datoteke v kernel???.src.rpm.
RedHat & Co. imajo tudi en kup kernel patchev. Ce bi torej rad v osnovi
uporabljal enak kernel uporabi kernel-source paket od distribucije, sicer
pa kar kernel.org source.

Nekaj je bilo govora tudi, da bi od neke ??? verzije kernela bilo mozno
config vkljuciti v kernel image, tako da je mozno, da imas config kar v
trenutnem bzImage-u.

lp,
Ales