[LUGOS] Alternetiva /etc conf. datotek

David Ipavec david.ipavec at amis.net
Mon Nov 25 21:01:38 CET 2002

On Mon, Nov 25, 2002 at 07:29:27AM +0100, Uroš Gruber wrote:

> od kod ti ideja, da je problem iz gui to spreminjat.
> pa v textovnih imas lepo komentarje itd. Mislim, da je to cisto
> kompliciranje, da bi sploh kdaj to nardil.

Seveda lahko iz gui spreminjas textovne datoteke.

Pri sedanjem nacinu mora gui poznati veliko nacinov zapisa datotek
in ce se z novo verzijo programa spremeni tudi nacin zapisa v config
datoteki je potrebno gui program  spremenit, prav tako  tudi ce hoces
dodati gui programu da pozna nov zapis tekstovne datoteke. Ni enotnega
zapisa za config datoteke.

Pri mojem nacinu, gui programa ni potrebno spreminjat.

Urejanje z GUI (tudi textovni, konzola) ima prednost pred urejanjem z
navadnim editorjem,
-- opozarja te na napake pri vnosu nastavitev,
   npr. ip 10.0.0.270  je napacen
-- imas sprotno pomoc za vsako nastavite,
   pomoc bi bila kar prepis iz man strani

Enostavnejse je uporaba z  nekim vmesnikom, z "make menuconfig"
je enostavnejse kot direktno pisanje v .config datoteko.

Po mojem mnenju tekstovne config datoteke niso dobra resitev.

--
 David Ipavec <david.ipavec at amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver