[LUGOS] Alternetiva /etc conf. datotek

Uros Gruber uros.gruber at sir-mag.com
Mon Nov 25 22:59:30 CET 2002

Hi!

takle bom povedal. Bil sem vesel, ko sem presedlal iz teh
blesavih M$jev na confige, ki jih poznamo v nix okoljih. Vsaj
vedu si, da to kar tam pise res drzi. Ne pa da si v nekem
blesavem GUIju, ki ima kaksen bug, neki nastavis in si potem
v dvomih al je zdej to prijelo al ne. Mislim, da vsak ve na
kaj leti to in na katere nastavitve v windosih. Sam poglej si
kaksno skropocalo je registry, sama navlaka.

daj mi razlozi kaj je narobe z lepo xml sintakso, ki jo znak
vsak programski jezik prebrat, brez kaksnega posebnega truda
programerja. Imas lepo standrardno obliko pa je. Poleg tega
ti omogoce nivoje, opise itd. V ideji da bi nekaj echojal v
pa ne vidim pametne resitve, kot podpiranje lenuhov.

 Uros