[LUGOS] mrezna

Fredi Najžar fredi.najzar at siol.net
Mon Nov 11 20:25:49 CET 2002

himbaATvolja wrote:
> ok, gremo naprej...
>
> te isa kartice so extra trmaste. .-)
> potem pa mas poleg se en star bios jerovskovega kompjutra, cisto lev. ce
> jast prav razumem vse skupaj:
> kartica ni plug-n-play. bios _NE_ nastavim na pnp! rezerviram irq9 za
> isa. se pravi v linuxu ne rabim nobenih isapnp, pnpdump procedur.
> lahko uporabim ne2-diag v linuxu -> ta ne vrne nic koristnega
> resitev naj bi bila da v dos nastvis kartici io in irq potem pa iste
> nastavitve predas linuxu. tle se zalomi. kater program naj bi kartici
> [...]

O ja, pa še kako je uporaben.

Mašino najprej zbutaš v dos (kaka fredos boot disketa bi to morala
napraviti - pri suseju dobiš image kar na cd-ju), in potem poženeš
programček za konfiguracijo mrežne. Mrežno skonfiguriraš po željah in
možnostih (IO in irq). Ko je kartica skonfigurirana si to zapomni (isto
kot če bi nastavil jumperje).
V linuxu le še podaš pravo adreso in irq. Sam sem na ta način usposobil
veliko kartic.

Pred kratkim pa sem pri znancu imel podoben problem. Mrežna ni hotela
delati na 100Mb. Rešitev. Z dos konfiguracijskim programčkom sem jo
nastavil na 100mb in sedaj dela Bp.

Lep večer
Fredi
--