[LUGOS] mrezna

Jurij Rešc(ic( jure at gemini.ntftex.uni-lj.si
Mon Nov 11 20:35:59 CET 2002

V BIOSu izklopi vse, kar trati IRQje (COM1, COM2, LPT, PS/2) in se ne rabi.
Mogoc(e bo potem postala kartica 'vidna'. Imam eno tako izkušnjo z ISA
modemom - dokler nisem onemogoc(il enega COM porta, modema ni bilo in pika.

C(e pa odpihneš prah s plošc(e, boš nemara ugotovil, za katero gre.
Potem tudi
novejši BIOS ni nedosegljiv.

LP., Jure