[LUGOS] mrezna

himbaATvolja himba at volja.net
Mon Nov 11 18:14:38 CET 2002

ok, gremo naprej...

te isa kartice so extra trmaste. .-)
potem pa mas poleg se en star bios jerovskovega kompjutra, cisto lev. ce
jast prav razumem vse skupaj:
kartica ni plug-n-play. bios _NE_ nastavim na pnp! rezerviram irq9 za
isa. se pravi v linuxu ne rabim nobenih isapnp, pnpdump procedur.
lahko uporabim ne2-diag v linuxu -> ta ne vrne nic koristnega
resitev naj bi bila da v dos nastvis kartici io in irq potem pa iste
nastavitve predas linuxu. tle se zalomi. kater program naj bi kartici
vpisal tak naslov in irq? kar sem dobil je netset utility za dos, ki se
ne izkaze za uporabnega...

?

lp, himba