[LUGOS] dva linka, upam da ena resitev, nic kaj dosti pameti :)

Matjaz Straus matjaz.straus at arnes.si
Sun May 26 09:34:17 CEST 2002

> [...]
>                       | linux |
> <arnes>-isdn-router-+-+  box  |
>      <193.2.x.y/27> | |       |
>                     | +-------+
>                     +-+----+---+----+...
>                       |    |   |    |
>                     wks1 wks2 wks3 wks4
>
> - ipji (na wksjih) bi ostali taksni, kot da adslja sploh nebi bilo;
> - linux box bi poskrbel za default route (adsl);
> - z iptables pa bi se vrsila pretvorba, da bi paketki nazaj prihajali po
>   adslu in ne isdnu;
> - vsi paketi, namenjeni na arnesov network bi ubrali pot preko isdna

Na Linux skatli bi torej imel default routo na ADSL link, routo za ARNES-ove
mreze pa na ISDN -- sem prav razumel? Pa ves, katere so ARNES-ove mreze?
Ali bos rocno popravljal routing tabelo, ce bo ARNES dodal kaksno novo mrezo?

Hm, za primer vzemiva omrezje Univerze v MB (ki ni v 193.2.0.0/16). Pakete za
Univerzo v MB (ki ima do ARNES-a direkten 100M link) bos routal skozi omrezje
omenjenega komercialnega ponudnika in nato skozi SIX in ARNES v Maribor.
Hecno!

> - na dhcpdju na linux boxu bi spremenu default route za wksje iz isdn
>   routerja na ip od linuxa.
>
> Tukaj me pa zanima, ce je stvar izvrsljiva tako, kot sem si jo
> predstavljal. Sem morda na kaj pozabil? Slisati zelim vse kritike :)

Izvrsljiva je, vendar je ta nacin vse prej kot eleganten. Ce hoce biti
neka stranka "dual homed" se to ne dela tako.

> Hvala ze vnaprej...
>
> lp, rok.

Lep pozdrav,

	Matjaz