[LUGOS] dva linka, upam da ena resitev, nic kaj dosti pameti :)

rok lugos at s-je.sik.si
Sun May 26 10:35:50 CEST 2002

On Sun, 26 May 2002, Matjaz Straus wrote:

> Na Linux skatli bi torej imel default routo na ADSL link, routo za ARNES-ove
> mreze pa na ISDN -- sem prav razumel? Pa ves, katere so ARNES-ove mreze?
> Ali bos rocno popravljal routing tabelo, ce bo ARNES dodal kaksno novo mrezo?
>
> Hm, za primer vzemiva omrezje Univerze v MB (ki ni v 193.2.0.0/16). Pakete za
> Univerzo v MB (ki ima do ARNES-a direkten 100M link) bos routal skozi omrezje
> omenjenega komercialnega ponudnika in nato skozi SIX in ARNES v Maribor.
> Hecno!

Prav si razumel. Ne, ne vem katere so vse arnesove mreze (nekak sem
nameraval uporabit whois, al pa vprasat kakega brihtnega kolega). Ja, tud
rocno sm prpravljen popravlat routing listo, saj mi nebi blo problem
routat nekaj casa po 'daljsi' poti (daljsi v nakerovajih zato, ker bi bla
po vsej verjetnosti hitrejsa pot (adsl>>isdn:)

> Izvrsljiva je, vendar je ta nacin vse prej kot eleganten. Ce hoce biti
> neka stranka "dual homed" se to ne dela tako.

No, da bo jasno... tukaj eksplicitno prosim za ideje za bolj elegantne
resitve...

P.S. Lahko mi poslljete resitev tudi v stilu iptables skripte :)

lp, rok.