[LUGOS] programski IDE mirroring (RAID)

Matjaz Terpin matjaz.terpin at ultra.si
Wed May 22 08:04:48 CEST 2002

Zdravo!

Jure Pecar wrote:

>Vecino stvari delam samo se z sw raidom. Softverski raid je v vecini
>zahtev, ki jih pricakujes od diskovja, superioren glede na hardverske
>resitve. Edini + pri hardverski resitvi je to, da med kontrolerjem in
>cpujem prenasas podatke samo 1x, pri sw resitvi pa tolikokrat, kolikor
>imas diskov v raid polju (100% drzi za raid1, manj za raid0 in 5)

To vsekakor drz(i za pisanje na disk, medtem ko - kolikor mi je znano -
branje poteka samo iz enega diska. Ali pa kombinirano. Mislim da ni
potrebe, da bi isto stvar bral iz vec(ih diskov. Branje iz mirrorja je
teoretic(no torej hitrejs(e kot iz enega diska, dostopni c(as pa se pri
dveh diskih (to sem nekje bral) izboljs(a za pribliz(no sqrt(2) - ker
lahko driver uporabi tisti disk, ki ima glavo "bolje" pozicionirano.

Ne dam pa roke v ogenj, da je zgoraj napisano tudi implementirano v
Linuxu :) Ne glede na to imam s performansami na SW RAID1 odlic(ne
izkus(nje.
LP!

        Matjaz(