[LUGOS] auto logout

Iztok Daneu iztok.daneu at rzs-hm.si
Wed Mar 27 11:27:06 CET 2002

Hola,

Tadej Kirinchich - Kiri_ wrote:

> Imam en problem: imam en server s suse 7.2 na kerem laufa sshd (SSH 3.1.0).
> Problem je v tem da navadnega uporabnika vrze iz serverja (ce je povezan s sshjem)
> po 60 minutah z takim msgjem:
> Tue Mar 26 13:45:38
> This terminal has been idle 60 minutes. If it remains idle
> for 5 more minutes it will be logged out by the system.
>
> Logged out by the system.

Si preprican da to pocne samo pri ssh-ju?  Sporocilo je namrec sumljivo podobno
sporocilom idled, ki je en daemon za avtomaticno odlogiranje prelenih uporabnikov :)

> Ce sem logiran kot root (ne su-jan) me ne mece dol. Prej je na serverju
> laufal openssh in je delalo isto, tudi v config fileu (sshd_config) sem
> spreminjal nastavitve pa se zmeraj ne dela. Se komu sanja kako bi ga
> preprical de me nebi vrglo dol vsako polno uro?

Ce imas zagnan zgoraj omenjen program si poglej idled.cf (ali nekaj podobnega),
root ali/in njegove grupe so zagotovo nasteti med izjemami. Potem pa rekonfiguriraj
idled in se prej premisli ali ga res potrebujes.

lp
        iztok