auto logout

Tadej Kirinchich - Kiri_ kiri at siol.net
Tue Mar 26 15:50:03 CET 2002

Pozdravljeni!
Imam en problem: imam en server s suse 7.2 na kerem laufa sshd (SSH 3.1.0). Problem je v tem da navadnega uporabnika vrze iz serverja (ce je povezan s sshjem) po 60 minutah z takim msgjem:
Tue Mar 26 13:45:38
This terminal has been idle 60 minutes. If it remains idle
for 5 more minutes it will be logged out by the system.

Logged out by the system.

Ce sem logiran kot root (ne su-jan) me ne mece dol. Prej je na serverju laufal openssh in je delalo isto, tudi v config fileu (sshd_config) sem spreminjal nastavitve pa se zmeraj ne dela. Se komu sanja kako bi ga preprical de me nebi vrglo dol vsako polno uro?

--
farewell
E-mail: kiri at sobotainfo.com | kiri at siol.net
www: http://kiri.linux-dude.com