[LUGOS-ORG] Compaq web stran in Linux

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Wed Mar 27 11:32:41 CET 2002

Hojla Gregor,

Wednesday, March 27, 2002, 11:35:20 AM, si napisal:

> Rad bi nastavil (popatchal, ce je potrebno) tako da bo delalo v vseh
> primerih.
> Linux, ki dela v redu, je v bistvu upgradean RH 7.1, tisti ki ne delajo pa
> RH 7.2. Tu se po mojem skriva zajec. IPTables so 1.26a (ta zadnji).

Si morda prevajal jedro s podporo za Explicit Congestion Notification
(ECN) ? Doloceni routerji/jedra imajo probleme s tem, in potem stvar
zelo misteriozno crkuje ;-) Zadevo se da sicer nastavljati tudi v
/proc/sys/net/ipv4/tcp_ecn ..

Sicer pa debata bolj spada na lugos-list, tako da bi prosil, da se
premakne tja..

                              GreetZ, Stojan