[LUGOS] ADSL?

mrandrej66 at volja.net mrandrej66 at volja.net
Tue Mar 26 14:07:44 CET 2002

Zdravo!

1. Žaljiv in podcenjevalen odnos, ter pričakovanja tebe
(in mogoče še koga?), da bomo  dosegali ali celo
presegali tvoj IQ mnoge na  tej listi odvrne od tega, da
bi sploh kaj vprašali. Res je, večinoma bi vprašali
kakšno neumnost ali pa ponovili že zdavnaj oguiljeno
vprašanje. Pa kaj potem, zato ni potrebno nikogar
zmerjati in poniževati. Če poznaš odgovor na vprašanje
odgovori, če pa si ne moreš pomagati - obstaja tudi
logus-bla.

2. Človek je vprašal kako naj usposobi ADSL in ne kako
naj zavaruje ADSL poovezavo. Seveda si pravilno
ugotovil, da to s HUB-om sploh ni varno početje za resno
okolje. Večina uporabnikov doma uporablja W$ računalnike
zato me zanima kakšna pa je razlika (razen cene, ki jo
plačaš Telekomu) če priklopiš en en računalnik na vsako
ADSL linijo ali pa več  računalnikov na HUB z eno ADSL
linijo - hipotetično gre recimo za sosede v bloku.

3. Zraven ni bil serviser od Telekoma (ali sem napisal,
da je bil Telekomov serviser, napisal sem samo
serviser). Žaljiv odnos do udeležencev na tej listi
(mene) še nekako razumem, med tem ko pa mi je tak odnos
do tisitih, ki  se ne morejo braniti  nerazumljiv (ali
je to logus lista ali klub opravljivcev). Če imaš s
Telekomom neporavnane račune to reši z njim in ne na tej
listi (kvečjemu na lugos-bla). Samo za informacijo -
nisem simpatizer Telekoma, prej nasprotno.

4. Samo za informacijo, serviserju sem dal en star HUB,
da je preiskušal ali je dobro zvezal mrežo in ISDN
linijo v enem UTP kablu. Seveda je potem bila vezava
križna, zato sem potem moral uporabljati ta hub dokler
tega serviser ni popravil. Notanje omrežje sta vedno
bila na ločenih vmesnikih, vmes je bil vedno  požarni
zid.
Lep dan želim, Andrej

			Jure