[LUGOS] ADSL?

Janez Trenz alte at naveza.com
Tue Mar 26 12:36:37 CET 2002

matej at pohorje.net wrote:

> Po moje pa stvar ni nujna "NE UPORABNA". Siol namrec omogoca (preverjeno) - kot
> je ze bilo napisano - dodelitev vec IP-jev in s tem posledicno vecji bandwidth.

bla bla bla vsaj kar se pasovne širine tiče. Raje RES preveri. Res je, da dobiš do
tri IP številke, prenos je pa omejen "na žico" in ne na PPP povezavo. Pri dveh
PPPoE povezavah in hkratnem downloadu je maximum še vedno 64 KiB/s, samo da pač
vsak PPP "požre" približno pol. O "zagotavljanju" pasovne širine pa raje ne bi.
Ker nič ne zagotavljajo. Nikjer! Vse povsod najdeš tisto malo besedico "do"
spredaj.

--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
alte at naveza.com          __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)