[LUGOS] samba in vec workgrup

Jure jure at aufbix.org
Sun Mar 24 10:46:27 CET 2002

On Sunday 24 March 2002 10:32, Metod Novak [e-spy] wrote:
> Zadnje dni se igram s sambo in mi je nikakor ne uspe nastavit, da bi na
> istiem racunalniku laufali dve sambi.
> Prvo sambo zazenem z prvo konfiguracijsko datoteko.
> Drugo sambo zazenem z drugo konfiguracijo datoteko.
> Druga se noce zagnat, ker ima /var/run/smb.pid enak kot prva.
> no v glavnem se kar nekaj probaval za socket addres parametrom pa mi  ne
> dela.
> Kako sambo pripraviti da deluje v dveh workgroupah.

Tole v vsak config file, seveda v vsakem z malo drugacnimi parametri:

   lock dir = /usr/local/samba/var/locks/virtual-1
   socket address = 192.168.x.x/24
   interfaces = 192.168.x.x/24 127.0.0.1/8
   bind interfaces only = yes

Obicajno tudi nastavis dhcp tako da ti nastavi netbios-name-server na
ip od sambe in ti potem sambin wins server dela kot glavni browse list
server (in se masine na razlicnih subnetih vidijo med seboj, razen ce
na routerju blokiras, kar lahko delas zelo natancno na ip nivoju). Priporocam
tudi log file = /nekje/virtual/clients/%m.log da imas za vsakega clienta
posebej log file, zraven je seveda pametno omejit velikost loga z max
log size = 10 (to so kilobajti). Jaz imam tako na eni masini 6 NT domen
za katere je samba PDC in en workgroup ki je za "ostale" masine ki se
ne prijavljajo v domeno, rabijo pa omrezne pogone za shranjevanje podatkov.

						Jure