[LUGOS] samba in vec workgrup

Andrej Trobentar andrej.trobentar at rikom.si
Sun Mar 24 17:18:03 CET 2002

Metod Kozelj wrote:
> Howdy!

> Hmmm ... polno idej, ampak ce tole tvoje vprasanje prav razumem, potem ti
> isces opcijo
>
> remote announce = xxx.xxx.xxx.xxx/workgroup
>
> Na primer: imas sambo na masini z netmasko 192.168.1.0 in broadcastom
> 192.168.1.255. In imas tile dve vrstici v smb.conf:
>
> workgroup = enadomena
> remote announce = 192.168.1.255/drugadomena
>
> Potem bos imel ta samba server v obeh grupah (in sicer se bo v obeh grupah
> identicno obnasal). No ja, mogoce niti ne. Najbrz ne bo nikoli postal
> [...]

Je res, da bo v obeh workgroupah ampak meni se s tem parametrom v praksi
taka situacija ni obnesla. Masina je bila vidna v drugi workgroupi ni pa
delovala kot Master Browser v le-tej. Polkna (razen NT) pa se itak ne
znajo zmenit kdo in kaj bo kdo v workgroupi. Mogoce se W2k v taki
situaciji bolje obnesejo (zal tega se nisem preizkusil, ker imam vseeno
se nekaj win98 masin).

Ce ima pa kdo delujoco situacijo (en samba server v vec workgroupah) v
praksi postavljeno pa se priporocam =).

Lep pozdrav,

	Andrej.