Dodatno vprasanje - Re: [LUGOS] samba in vec workgrup

Damir Dezeljin programing at nib.si
Sun Mar 24 10:50:14 CET 2002

Linh ki smo pri podobni temi.

Kako bi preprical sambo, da mi za vsak connection (recimo Windows
Explorer) iz ene masine na en share zazene nov thread?
LANMAN od WinNT 4 ima en thread pool iz katerega vsak connection dobi svoj
thread pa cetudi so vsi iz enega in istega clienta na en in isti share.

Na Sambi pa mi dodeli samo en thread za enega clienta na enem sharu. Ce ta
thread dam sleepat, potem cel windows explorer zamrzne dokler ga ne
odsleepam.

Lp,
Dezo