X na MS

Renato Lukac Renato at s-gms.ms.edus.si
Sat Jun 29 14:35:42 CEST 2002

Hi,

mi lahko prosim svetujete s katerim orodjem ste brez vecjih tezav uspesno
prenesli X seje na MS platformo. Naslednji teden imamo namrec Poletno solo
CoLoS (http://colos1.fri.uni-lj.si/~colos/SUMMER_SCHOOL_2002/index.html)
tudi v videokonferencni tocki M. Sobota in bom moral preko skatle pod MS
win 98 (zaradi VCON ISDN kartice, ki je podprta samo pod MS) demonstrirati
cim bolj slikovito uporabo LINUX-a. Z Exceed in X-Win32 sem se ze nekaj
mucil in mi ni uspelo prenesti X-ov z moje RH6.2 skatle :-(

kind regards | lep pozdrav, Renato

doc. dr. Renato LUKAC
Gimnazija M.Sobota, Solsko naselje 12
SI - 9000 Murska Sobota, Slovenija
Tel: +386 (0)2 5 381 265;  +386 (0)2 5 381 266