audiocd:/

matjaz85 at yahoo.com matjaz85 at yahoo.com
Fri Jun 28 15:31:55 CEST 2002

Zdravo!

Zanima me kako se uporablja audio CD brskalnik (mislim, da se tako rece;-), orodje, ki ga po novem vsebuje konqueror 3.0 (do njega se pride tudi, ce kot naslov v konqu napisemo "audiocd:/"). Ker se audio cdjev ne da mountati sem zelel prek tega predvajati glasbo s cdja. Vendar se ob pogonu dolocene glasbene datoteke sprozi nek dolgotrajen proces, pri katerem se datoteka iz cdja prenasa v nek (zacasen?) direktorij. Ali je to normalno ali meni kaj ne dela pravilno; gre namrec za zelooo dolg proces. Podobno dolgo cakanje kot ce grem iskat kaksno datoteko s konquerorom. Ali pa morda linuxov filesystem deluje nekoliko pocasneje?

Pa se to me zanima. Ce se CDjev ze ne da poslusati s klikom v konqueroru, ali se da vsaj xmms prilagoditi tako, da bo takoj, ko ga odprem, zacel predvajati (ali uvrstil na playlist) glasbene datoteke s predhodno vstavljenega cdja? Podobno kot to v winsih naredi winamp.

lep pozdrav
Matjaz