[LUGOS] X na MS

Bostjan Muller neonatus at neonatus.net
Sat Jun 29 14:48:25 CEST 2002

On sob, 2002-06-29 at 14:35, Renato Lukac wrote:
> mi lahko prosim svetujete s katerim orodjem ste brez vecjih tezav uspesno
> prenesli X seje na MS platformo. Naslednji teden imamo namrec Poletno solo
> CoLoS (http://colos1.fri.uni-lj.si/~colos/SUMMER_SCHOOL_2002/index.html)
> tudi v videokonferencni tocki M. Sobota in bom moral preko skatle pod MS
> win 98 (zaradi VCON ISDN kartice, ki je podprta samo pod MS) demonstrirati
> cim bolj slikovito uporabo LINUX-a. Z Exceed in X-Win32 sem se ze nekaj
> mucil in mi ni uspelo prenesti X-ov z moje RH6.2 skatle :-(

Lepo pozdravljen!

Jaz bi ti priporocal kar uporabo okolja Cygwin, ki je prosto dostopno,
ter po mojih potrebah deluje cisto v redu, saj se obnasa kot navaden
X-server (klient za xdm/gdm/kdm/...).

Vse kar moras postoriti je to, da ti na tvoji linux masini tece eden od
xdm procesov in da ti dovoli dostop z tvoje M$ masine in to je to.

Potem pac v cygwin konzoli napises X -query ip.tvoje.linux.masine.z.xdm
in odpe se ti okno z xdm login screenom.

Cygwin je dostopen zastonj dobis pa ga lahko tule:
http://www.cygwin.com/

LP

B.
--