[LUGOS] Re: [LUGOS-BLA] ping question...

Marko Kariz marko.kariz at campus.fri.uni-lj.si
Wed Jun 19 17:02:05 CEST 2002

Oj!

ICMP layer 2? Po katerem referencnem modelu ze?
Brez dodatnega kompliciranja, lepo po kmecko....
AFAIK ICMP deluje v povezavi IP adreso, mar ne? Torej nekako ne mores
reci da pride ICMP pred IPjem, kvecjemu kot si napisal del njega.
In v starih dobrih casih so ucili da je IP nekako Layer 3 alias Network
layer.
(ISO OSI referencni model, da ne bo pomote).

Tako da upam, glede na tvoje predavanje,
da govoris glede na TCP/IP referencni model, kjer IP spada pod Layer 2,
"internet/network layer".

Pametno je povedati na kateri model se nanasas, ker drugace povzrocis
ogromno
zmede. V tehnicni dokumentaciji po mojih izkusnjah, pa bos vseeno najbrz
nasel
vecinoma OSI referencni model.

Ping mora biti tema predavanja, sej vendarle uporablja ICMP type 0/8 :-)

BTW, to ni nestrinjanje, to je samo zelja po tocnejsi definiciji tega kar si
napisal :>

LP,
Mare