[LUGOS] Re: [LUGOS-BLA] ping question...

Damir Horvat damir at voljatel.si
Wed Jun 19 17:10:57 CEST 2002

ja ...
se strinjam... TCP/IP model uporabljam v svojem predavanju.

dokumentacija, ki sem jo uporabil (in tudi navedel kot vir) uporablja
TCP/IP model.

ping je tema predavanja, sicer kratka, ampak je.

sicer pa vidim, da je znanje na tej listi. vsekakor me veselijo
produktivne debate, saj recimo enkapsulacije icmp paketa ne razlagam. Le
vpogled v sestavo ICMP paketa. ce koga to interesira, ga povabim kot
sopredavatelja.

ja jest mislim, da je icmp 0/8 v Internet omrezju evil, zato se pazite,
novopeceni admini....

lp,
	Damir