[LUGOS-BLA] Nasvet (2)

Igor J. Kresnik lovec at volja.net
Fri Jul 5 13:10:35 CEST 2002

Pozdravljeni
preden povem svoje mnenje bom postavil vprasanje ki se glasi. Cemu so
namenjene lugos liste? Odgovor: Namen lugos list je izmenjava iskusen z
ostalimi  uporabniki linuxa. Ker nekateri odjemalci el. poste ne
podpirajo HTMLja je prav da uporabimo plain text.

kako naj sicer pricakujem odgovor na vprasanje, ce pa ima tezave z
branjem mojega pisma?

Ce posljemo nekomu HTML pismo on pa uporablja le PLAIN TEXT smo podobni
turistu, ki hoce v svojem jeziku komunicirati v tujini. Če se turist
nebo prilagodil in se nebo naucil jezika domacinov bo kaj kmalu veljal
za neumnega pa ceprav je v resnici zelo izobrazen.

 >P.S.: Pa brez zamere do tistih, ki obozujejo html.

Jaz če se le da posljem posto v HTMLju ker se mi zdi taksna posta lepsa.
Res pa je da je namen
pisma nekomu nekaj povedati. Zato se moramo v pismu potruditi in se
prilagoditi naslovniku.

Lep pozdrav / Best regards / Cordiali Saluti
Igor J. Kresnik

Preiskusni programi (Shareware programs)
http://igorkresnik.lisjak.com, lovec at volja.net, igorkresnik at netscape.net

ICQ:146957380

Tel.: 02 605 03 90, Tel.: 02 605 03 91, GSM: 040 325 843