SuSE 8.0

Franc Farazin franc.farazin at hermes.si
Fri Jul 5 16:49:21 CEST 2002

Hi,

imam sistem:
AMD 750MHz
386 Mb RAM
30Gb HDD
grafika: TNT2 64Mb
OS: SuSE 8.0 (KDE 3.0)

Ko sem namestil SuSE 8.0 ma masino sem opazil, da vse dela izredno
pocasi, ceprav je zsedenost procesorja le 2-5%:
- internet borwser se mi odpira do 1 min ali celo vec
- desni miskin klik (odprtje menuja) in odprtje start menuja traja prav
tako do 0.5 min ali vec
- preklop med desktopi prav tako traja celo vecnost
- vcasih sistem zablokira kar za kakih 10 min ali vec (CPU in disk min.
obremenjena oz. neobremenjena)
- in se in se....

V glavnem, za vsako se tako kratko in nezhatevno akcijo porabim v
povprecju do 20s casa. Redki so trenutki, ko lahko kaj naredim v realnem
casu.

Mislim, da HW ne bi smel bit vzrok za to pocasnost. Zasledil sem tudi,
da mi je po defaultu instaliral nek standard SuSE kernel, ki po mojih
predvidevanjih (seveda se lahko motim) ne podpira polne graficne
pospesitve za omenjen HW oz. KDE.

A ima kdo se podobne probleme oz. kaj je vzrok za moje?

Lp, Frank