lokalna mreza

Klemen Humerca klemen at humerca.com
Fri Jul 5 12:39:03 CEST 2002

Imam Red Hat 7.1. Se vedno imam probleme pri branju in posiljanju poste iz racunalnika, ki je v mrezi z streznikom (lokalna mreza). Problem je pri hitrosti branja in posiljanja. Najprej sem vklopil ipop3, kjer so bile zakasnitve velike. Potem sem instaliral qpopper in dobil samo se 1-3 sekundno zakasnitev. To je bilo preko xinetd, ravno tako pa ni bilo spremembe, ce sem qpopper-ja zagnal v samostojni vlogi. Sendmail sem nadgradil na zadnjo verzijo in posiljanje traja od 3-8 s. Skratka kje bi se lahko bil problem? Razmisljal sem tudi v smeri nastavitev lokalne mreze in me zanima kako lahko ugotovim nastavitve? V IP Masquerade sem prebral o IPtables in IPchains. Kaj je to?

l.p.
Klemen Humerca

moja stran na internetu:
my homepage on internet: