[LUGOS] SuSE 8.0

Andraz Tori andraz.tori1 at guest.arnes.si
Fri Jul 5 17:00:47 CEST 2002

On pet, 2002-07-05 at 16:49, Franc Farazin wrote:

> povprecju do 20s casa. Redki so trenutki, ko lahko kaj naredim v realnem
> casu.

najprej zaženi dmesg in poglej če sistem počne kaj čudnega (lost
interrupts ipd)... poglej še loge od deamonov (ne wem kam suse to
shranjuje)

potem poglej če ti sistem dejansko zazna celoten ram - poglej
/proc/meminfo

in verjetno zelo pomembna zadeva: poglej če imaš disk naštelan vsaj
približno optimalno - s hdparm

za vsak device (če opcije seveda podpira):
hdparm -c1 -d1 -u1 /dev/hda

> Mislim, da HW ne bi smel bit vzrok za to pocasnost. Zasledil sem tudi,
> da mi je po defaultu instaliral nek standard SuSE kernel, ki po mojih
> predvidevanjih (seveda se lahko motim) ne podpira polne graficne
> pospesitve za omenjen HW oz. KDE.

tudi ce je ni graficnih pospesitev bi morala zadeva delati soldino

> A ima kdo se podobne probleme oz. kaj je vzrok za moje?

vem da imajo nekateri default kerneli za debian dma izklopljen po
defaultu kar potem povzroči, da so sistemi zelo neodzivni

drugače pa natančno preuči loge, še posebej dmesg... če ne dela, probaj
drug kernel

aja... pa poskusi še kaj drugega kot kde, mogoče je problem ravno v kde
(ni dvakrat za rečt... enak problem ima nautilus pri klikanju z desnim
gumbom)

lep pozdrav
andraž tori