[LUGOS] fetchmail in sendmail

Ales Mustar alesh at domenca.com
Sat Jul 27 16:21:27 CEST 2002

Nacin, ki ga lahko uporabis je, da fetchmail dela local delivery (z
uporabo sendmaila).

Z fetchmailconf se lahko zelo fino nastavi (v export nacinu), kaj in
kako naj fetchmail dela.

Mail se bi moral pravilno razbiti v 3 maile, ce imas 3 To: naslovnike
(po moji logiki).

Nekaj moras imeti narobe ko dela fetchmail prejem...

A.